Данас на ТВ

Анкета

Твоје очекивање од студентске 2009 године:
Најмање 48 остварених бодова
Учешће на Универзијади као волонтер
Увођење суштинске реформе
Боље студентске журке

Време

БГ | НС | НИ | КГ
Данас Сутра Прекосутра

0 °C
-9 °C

0 °C
-5 °C

-3 °C
-5 °C

Мисао трена

Брак је у извесним случајевима страховита заблуда са једне стране, а страховита превара са друге стране.
Иво Андрић

Топ 5

« »

Архива


Најновије

Најважније

Најчитаније

Повезане вести

Вести

 
04.08.2008.
Што је музика гласнија, више се пије алкохол
Што је музика гласнија, више се пије алкохолШто су децибели музике у баровима већи, клијентела пије више алкохола, показали су резултати истраживања којим је руководио француски научник Никола Геген с Универзитета јужне Бретање.

Истраживање се састојало у упоређивању конзумирања алкохола у два бара током три суботње вечери, уз истовремено мерење јачине звука музике, пренели су француски медији.
Током истраживања је праћено понашање 40 насумице изабраних људи старости од 18 до 25 година.
Резултати су показали да што се повећавају децибели клијенти више пију.

Аутори истраживања имају два објашњења за ту појаву - или музика својим ритмом подстиче конзументе да пију алкохол, или то чини онемогућавајући конверзацију међу њима.
Додај карму  +1  Одузми карму
Извор: Блиц


А шта ти мислиш?
Важна информација
Сва поља су обавезна.
Пре слања коментара, молимо те да прочиташ правила
Име и презиме:


Твоја е-пошта:


Прекуцај код:
verification image, type it in the box

Коментар: